REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI PROMOTIONALE

„Decembrie cu premii in bani la OKCREDIT”

 

ORGANIZATA DE OKCREDIT IFN SA

 

 

ART. 1 ORGANIZATORUL CAMPANIEI PROMOTIONALE

Organizatorul Campaniei promotionale „Decembrie cu premii in bani la OKCREDIT” (denumita in continuare „Campania”) este OKCREDIT IFN SA, persoana juridica romana, cu sediul in Bucuresti, Calea Floreasca 169, Sector 1, avand numar de inregistrare in Registrul Comertului J2021021423405 si CUI 45322839, reprezentata legal prin Dl. Catalin Neagu, in calitate de Director General, denumita in continuare „Organizator” sau „OKCREDIT”

ART. 2 DISPOZITII GENERALE

2.1. Regulamentul Campaniei este disponibil in mod gratuit oricarui solicitant si este pus la dispozitia acestora pe pagina web a Organizatorului, www.okcredit.ro. Totodata, se pot solicita informatii despre regulament telefonic, la nr. de telefon 0375.395.053, sau la adresa de e-mail [email protected].

2.2. Prevederile prezentului Regulament oficial sunt obligatorii pentru toti participantii la Campanie, acesta putand fi accesat pe toata durata Campaniei pe pagina web a Organizatorului, www.okcredit.ro.

2.3. Organizatorul are dreptul, oricand pe durata desfasurarii Campaniei, sa modifice prezentul Regulament oficial, cu conditia publicarii sale in forma modificata cu cel putin 1 zi lucratoare inainte ca modificarile sa devina operationale.

2.4. Campania este organizata si se desfasoara potrivit legislatiei romane in vigoare. Participarea la aceasta Campanie este gratuita si nu exista nicio conditionare de plata vreunei taxe, directe sau indirecte, pentru aceasta participare.

ART. 3 DURATA DESFASURARII CAMPANIEI

3.1. Campania se desfasoara in perioada 03.12.2025 – 30.12.2025, pe teritoriul Romaniei, la acesta fiind inscrisi automat toti clientii OKCREDIT care indeplinesc conditiile prevazute la art. 4 de mai jos.

3.2. Se vor acorda sase premii in bani, in valoare de 500 lei fiecare, trei in urma extragerii efectuate la data de 24.12.2025 (pentru perioada 03.12.2025 – 23.12.2025) si trei in urma extragerii efectuate la data de 31.12.2025 (pentru perioada 24.12.2025 – 30.12.2025).

ART. 4 CONDITII DE PARTICIPARE

4.1. Pot participa la Campanie toti clientii OKCREDIT care indeplinesc cumulativ urmatoarele conditii:

a) au incheiat un contract de credit pe platforma www.okcredit.ro in intervalul 03.12.2025 – 30.12.2025, sau au incheiat un contract de credit anterior anterior datei de 03.12.2025, iar in intervalul 03.12.2025 – 30.12.2025 efectueaza o tragere noua sau o plata cu valoare de minimum 200 lei.

b) la data extragerii fiecarui premiu nu inregistreaza intarzieri la plata creditului mai mari de 30 de zile;

c) in intervalul 03.12.2025 – 30.12.2025 dau „like” paginii de Facebook sau de Instagram a organizatorului;

d) si-au exprimat acordul cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal in scop de marketing si nu au retras acest acord pana la data extragerii.

4.2. Nu pot participa la Campanie angajatii OKCREDIT, colaboratorii si angajatii colaboratorilor sai, precum si sotii, rudele si afinii pana la gradul al patrulea inclusiv ale acestora.

ART. 5. DESFASURAREA CAMPANIEI SI TRAGERILE LA SORTI

5.1. Tragerea la sorti (extragerea) vor avea loc in prezenta unei comisii alcatuita din reprezentanti ai Organizatorului, dupa calendarul prevazut la art. 3.2.; fiecare extragere este efectuata electronic, prin intermediul unui program cu distributie aleatorie (random.org), care va selecta, dintre toti clientii care indeplinesc conditiile prevazute la art. 4, clientul castigator caruia i se va atribui premiul respectivei extrageri.

5.2. Extragerea va desemna castigatorul fiecarui premiu si trei rezerve, astfel incat acestia vor beneficia de premiu, in ordinea extragerii, in masura in care castigatorul desemnat nu poate, nu doreste  sau nu indeplineste conditiile pentru a intra in posesia premiului.

5.3. In ziua extragerii, castigatorii premiilor vor fi validati, in sensul ca se va verifica indeplinirea tuturor conditiilor prevazute in art. 4. Cu privire la validare se va incheia un proces verbal care urmeaza a fi semnat de toti membrii comisiei care au fost de fata la extragere.

5.4. Imediat dupa validare, castigatorii va fi anuntati pe site-ul www.okcredit.ro, pe pagina dedicata Campaniei. In termen de trei zile lucratoare de la data  validarii, castigatorii vor fi contactati de Organizator, atat prin e-mail, cat si telefonic, pentru a li se comunica modalitatea in care pot intra in posesia premiului. In situatia in care castigatorii nu sunt validati, nu pot fi contactati de catre Organizator, sau, in termen de 5 zile lucratoare de la data publicarii numelui lor pe site, nu isi revendica premiul, Organizatorul va apela la rezervele extrase, in ordinea extragerii. Rezervele vor fi validate si contactate dupa procedura prevazuta in art. 5.3 si 5.4.

5.5. Premiile se vor acorda castigatorilor dupa extragere, dupa parcurgerea procedurilor prevazute la art. 5.3. si 5.4. Modalitatea de acordare va fi prin virament bancar in contul IBAN al castigatorilor, completat de acestia in aplicatia de credit.

ART. 6.  PREMIILE

6.1. Premiile acordate in cadrul Campaniei sunt in numar de sase, cate trei pentru fiecare extragere, si constau fiecare intr-un premiu in bani cu o valoare de 500 lei. Valorile indicate sunt fie valori neimpozabile, fie valori dupa deducerea, retinerea si virarea impozitului datorat catre stat,  in conditiile prevazute la art. 7 din prezentul Regulament.

6.2. Premiile Campaniei sunt si raman pe toata durata Campaniei cele mentionate in art. 6.1 de mai sus.

6.3. Premiul este personal, in sensul ca persoana castigatoare nu poate ceda premiul castigat catre  o alta persoana.

ART. 7. TAXE SI IMPOZITE

7.1. Organizatorul are obligatia sa retina si sa vireze, din suma bruta aferenta fiecarui premiu, impozitul datorat catre stat in conformitate cu prevederile art. 108 si urm. din Codul Fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare, cu excepta situatiei in care premiul este neimpozabil.

7.2. Impozitul in cota de 10% se va aplica la valoarea neta a fiecarui premiu impozabil, obtinuta prin deducerea din valoarea bruta a premiului a venitului considerat de lege neimpozabil, respectiv a sumei de 600 lei.

ART. 8. PROTECTIA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

8.1. Organizatorul prelucreaza datele cu caracter personal ale clientilor sai (nume si prenume – inclusiv pentru membrii familiei, dupa caz, sex, data si locul nasterii, cetatenia, date din actele de stare civila, serie si numar act de identitate, CNP, semnatura, adresa –domiciliu si/sau resedinta, dupa caz, telefon, fax, email, profesie, loc de munca, formare profesionala, situatie economica si financiara, bunuri detinute, date bancare etc) furnizate cu prilejul formalitatilor de prezentare a informatiilor obligatorii, ofertare,  incheiere si derulare a contractelor de credit si/sau obtinute din baze de date publice.

8.2. Conform cerintelor Regulamentului General privind Protecta datelor 679/2016 (in continuare „GDPR”), Organizatorul administreaza in conditii de siguranta si numai pentru scopurile declarate, datele personale pe care clientii le furnizeaza.

8.3. Scopul declarat al colectarii datelor clientului de catre Organizator este, printre altele, si  derularea de activitati de marketing, prelucrarea in scopul derularii prezentei Campanii incadrandu-se in acest scop. Prin participarea la Campanie si acceptarea dispozitiilor prezentului Regulament, Clientul declara ca este de acord cu prelucrarea datelor sale in vederea derularii Campaniei. Clientul se poate opune oricand si fara justificate prelucrarii in scop de marketing, Organizatorul fiind obligat sa inceteze prelucrarea in acest scop in cazul exercitarii dreptului de opozitie. In acest caz, Clientul este obligatoriu si imediat descalificat si nu va mai participa la Campane, la data exercitarii dreptului de opozitie.

8.4. Conform GDPR, Clientul beneficiaza de dreptul de acces, de opozitie, de interventie asupra datelor, de a nu fi supus unei decizii individuale si dreptul de a se adresa justitiei. In virtutea dreptului de opozitie, Clientul are dreptul de a se opune, gratuit sa fara justificare,  prelucrarii datelor personale care il privesc in scop de marketing, reclama si publicitate si sa solicite stergerea acestora, in conditiile prevazute de lege, cu consecinta imposibilitatii de a participa la Campanie. Pentru exercitarea acestor drepturi, Clientul se va adresa cu o cerere scrisa, datata si semnata, transmisa fie prin scrisoare recomandata cu confirmare de primire, fie depusa direct la sediul Organizatorului,  sau pe adresa de e-mail a responsabilului cu protectia datelor, [email protected].

8.5. Prin participarea la aceasta Campanie si acceptarea termenilor si conditiilor cuprinse in prezentul Regulament, Clientul declara ca este de acord si nu se opune prelucrarii datelor sale cu caracter peresonal in scopurile, cu mijloacele si in conditiile prevazute de prezentul aticol 8, precum si de dispozitiile legale in vigoare.

8.6. Totodata, prin participarea la aceasta Campanie si acceptarea termenilor si conditiilor cuprinse in prezentul Regulament, Clientul declara ca este de acord ca, in cazul in care este declarat castigator, numele sau sa fie facut public prin afisare pe pagina de internet a Organizatorului si ca fotografia sa promotionala, realizata cu ocazia acordarii premiului, dupa caz, sa fie publicata pe site de la data acordarii premiului si pana in a zecea zi dupa incheierea Campaniei.

ART. 9. INTRERUPEREA SAU SUSPENDAREA CAMPANIEI; MODIFICAREA CONDITIILOR.

9.1. Campania poate fi suspendata sau intrerupta de catre Organizator inainte de data finalizarii acesteia, numai cu anuntarea prealabila a participantilor, prin afisare pe pagina sa de internet www.okcredit.ro. Anuntul se va face cu cel putin 1 zi lucratoare inainte ca suspendarea sau intreruperea sa se produca.

9.2. Motivele suspendarii sau intreruperii pot fi forta majora, incalcarea unei prevederi legale, sau imposibilitatea de continuare din motive independente de vointa Organizatorului.

9.3. Organizatorul are dreptul, oricand pe durata desfasuratii Campaniei, sa modifice conditiile de desfasurare a Campaniei, cu conditia publicarii Regulamnetului oficial in forma modificata cu cel putin 1 zi lucratoare inainte ca modificarile sa devina operationale.

 

***

 

REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI

“Recomanda-ne unui prieten OK!”

 

ORGANIZATA DE OKCREDIT IFN SA

 

 

ART. 1 ORGANIZATORUL CAMPANIEI PROMOTIONALE

Organizatorul Campaniei promotionale „Recomanda-ne unui prieten OK!” (denumita in continuare „Campania”) este OKCREDIT IFN SA, persoana juridica romana, cu sediul in Bucuresti, Calea Floreasca, nr. 169, et. 4, Sector 1, avand numar de inregistrare in Registrul Comertului J40/21423/2021 si CUI 45322839, reprezentata legal prin Dl. Catalin Neagu, in calitate de Director General, denumita in continuare „Organizator” sau „OKCREDIT”

 

ART. 2 DISPOZITII GENERALE

2.1. Regulamentul Campaniei este disponibil in mod gratuit oricarui solicitant si este pus la dispozitia acestora pe pagina web a Organizatorului, www.okcredit.ro. Totodata, se pot solicita informatii despre regulament telefonic, la nr. de telefon 0375.395.053, sau la adresa de e-mail [email protected]

2.2. Prevederile prezentului Regulament oficial sunt obligatorii pentru toti participantii la Campanie, acesta putand fi accesat pe toata durata Campaniei pe pagina web a Organizatorului, www.okcredit.ro.

2.3. Organizatorul are dreptul, oricand pe durata desfasuratii Campaniei, sa modifice prezentul Regulament oficial, cu conditia publicarii sale in forma modificata cu cel putin 1 zi lucratoare inainte ca modificarile sa devina operationale.

2.4. Campania este organizata si se desfasoara potrivit legislatiei romane in vigoare. Participarea la aceasta Campanie este gratuita si nu exista nicio conditionare de plata vreunei taxe, directe sau indirecte, pentru aceasta participare.

ART. 3 DURATA DESFASURARII CAMPANIEI

3.1. Campania se desfasoara in perioada 01.07.2025 – 31.12.2025, pe teritoriul Romaniei, la acesta fiind inscrisi automat toti clientii sau fostii clienti OKCREDIT care indeplinesc conditiile prevazute la art. 4 de mai jos.

ART. 4 CONDITII DE PARTICIPARE

4.1. Pot participa la Campanie toti clientii sau fostii clienti ai OKCREDIT care indeplinesc urmatoarele conditii:

4.1.1 sunt clienti activi, avand un contract de credit in desfasurare incheiat cu Organizatorul anterior sau pe durata Campaniei, sau au fost clienti ai Organizatorului (anterior datei de incepere a Campaniei);

4.1.2. recomanda in perioada Campaniei (art 3, alin 3.1) una sau mai multe persoane fizice (dar nu mai mult de 50), ce contracteaza ulterior un împrumut de la Organizator in perioada campaniei (art 3, alin 3.1) accesand obligatoriu link-ul din e-mailul sau SMS-ul de invitatie primit pe adresa de e-mail sau numarul de telefon specificate in formularul de recomandare;

4.1.3. si-au exprimat acordul cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal in scop de marketing si nu au retras acest acord pana la data extragerii;

4.1.4. nu inregistreaza mai mult de 30 de zile de intarziere la plata ratelor, atat la data recomandarii, cat si la data acordarii premiului. In cazul fostilor clienti, conditia este sa nu fi avut mai mult de 30 zile de intarziere la plata in istoric;

4.1.5. persoanele recomandate sunt unice (nu se poate recomanda aceeasi persoana de mai multe ori), trebuie să nu aiba cont creat deja, sa nu fi fost sau sa nu fie clienti activi sau sa nu fi fost sau sa nu fi avut inregistrata o solicitare de credit pe site-ul Organizatorului pana in momentul recomandarii.

 

4.2. Nu pot participa la Campanie angajatii OKCREDIT, colaboratorii si angajatii colaboratorilor sai, precum si sotii, rudele si afinii pana la gradul al patrulea inclusiv ai acestora.

 

ART. 5. DESFASURAREA CAMPANIEI

5.1. Participantul va fi informat despre Campanie prin orice canal de informare folosit de organizator;

 

5.2. Participantul primeste 200 (douasute) lei pentru fiecare persoana recomandata care contracteaza un imprumut de la Organizator in perioada campaniei (art 3, alin 3.1) prin accesarea link-ului din invitatia transmisa de organizator, cu conditia sa fie  indeplinite si celelalte conditii de participare, prevazute in prezentul Regulament;

 

5.3. Participantul face recomandarea din contul lui de client Okcredit, mentionand adresa de email si/sau numarul de telefon al persoanei pe care o recomanda. Participantul se obligă sa obtina consimtamantul prealabil al persoanei recomandate de a-i furniza datele catre Organizator, acesta din urma fiind exonerat de orice responsabilitate cu privire la incalcarea de catre Participant  a acestei obligatii;

 

5.4. Fiecare Participant poate recomanda maxim 50 de persoane unice pe durata campaniei; un Participant nu poate recomanda aceeasi persoana de mai multe ori. Daca o persoana este recomandata de mai multi Participanti, va fi recompensat Participantul care a făcut prima recomandare, din punct de vedere cronologic;

5.5. Participantul va intra in posesia premiului sau premiilor prin virarea banilor in contul bancar inregistrat anterior pe www.okcredit.ro (Participantul trebuie sa-si actualizeze datele personale de contact si datele contului bancar). Transferul sumelor acordate cu titlu de premiu se va face lunar, in cea de-a 15 zi calendaristica a lunii (sau în urmatoarea zi lucratoare, dupa caz) pentru recomandarile care au determinat incheierea de contracte de credit in luna anterioara.

 

ART. 6.  PREMIILE

6.1. Premiile acordate in cadrul Campaniei constau fiecare intr-o suma de bani cu valoare de 200 lei (cate unul pentru fiecare persoana recomandata care incheie un contract de credit cu Organizatorul, in conditiile prevazute de prezentul regulament). Valoarea indicata este valoarea  dupa deducerea, retinerea si virarea impozitului datorat catre stat,  in conditiile prevazute la art. 7 din prezentul Regulament.

6.2. Premiile Campaniei sunt si raman pe toata durata Campaniei cele mentionate in art. 6.1 de mai sus.

6.3. Premiul este personal, in sensul ca persoana castigatoare nu poate ceda premiul castigat catre  o alta persoana.

ART. 7. TAXE SI IMPOZITE

7.1. Organizatorul are obligatia sa rețina si sa vireze, din suma bruta aferenta premiului, impozitul datorat către stat în conformitate cu prevederile art. 108 si urm. din Codul Fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.

7.2. Impozitul in cota de 10% se va aplica la valoarea neta a fiecarui premiu impozabil, obtinuta prin deducerea din valoarea bruta a premiului a venitului considerat de lege neimpozabil, respectiv a sumei de 600 lei.

ART. 8. PROTECTIA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

8.1. Organizatorul prelucreaza datele cu caracter personal ale clientilor sai (nume si prenume – inclusiv pentru membrii familiei, dupa caz, sex, data si locul nasterii, cetatenia, date din actele de stare civila, serie si numar act de identitate, CNP, semnatura, adresa –domiciliu si/sau resedinta, dupa caz, telefon, fax, email, profesie, loc de munca, formare profesionala, situatie economica si financiara, bunuri detinute, date bancare etc) furnizate cu prilejul formalitatilor de prezentare a informatiilor obligatorii, ofertare,  incheiere si derulare a contractelor de credit si/sau obtinute din baze de date publice.

8.2. Conform cerintelor Regulamentului General privind Protecta datelor 679/2016 (in continuare „GDPR”), Organizatorul administreaza in conditii de siguranta si numai pentru scopurile declarate, datele personale pe care clientii le furnizeaza.

8.3. Scopul declarat al colectarii datelor clientului de catre Organizator este, printre altele, si  derularea de activitati de marketing, prelucrarea in scopul derularii prezentei Campanii incadrandu-se in acest scop. Prin participarea la Campanie si acceptarea dispozitiilor prezentului Regulament, Clientul declara ca este de acord cu prelucrarea datelor sale in vederea derularii Campaniei. Clientul se poate opune oricand si fara justificate prelucrarii in scop de marketing, Organizatorul fiind obligat sa inceteze prelucrarea in acest scop in cazul exercitarii dreptului de opozitie. In acest caz, Clientul este obligatoriu si imediat descalificat si nu va mai participa la Campane, la data exercitarii dreptului de opozitie.

8.4. Conform GDPR, Clientul beneficiaza de dreptul de acces, de opozitie, de interventie asupra datelor, de a nu fi supus unei decizii individuale si dreptul de a se adresa justitiei. In virtutea dreptului de opozitie, Clientul are dreptul de a se opune, gratuit sa fara justificare,  prelucrarii datelor personale care il privesc in scop de marketing, reclama si publicitate si sa solicite stergerea acestora, in conditiile prevazute de lege, cu consecinta imposibilitatii de a participa la Campanie. Pentru exercitarea acestor drepturi, Clientul se va adresa cu o cerere scrisa, datata si semnata, transmisa fie prin scrisoare recomandata cu confirmare de primire, fie depusa direct la sediul Organizatorului,  sau pe adresa de e-mail a responsabilului cu protectia datelor, [email protected] .

8.5. Prin participarea la aceasta Campanie si acceptarea termenilor si conditiilor cuprinse in prezentul Regulament, Clientul declara ca este de acord si nu se opune prelucrarii datelor sale cu caracter personal in scopurile, cu mijloacele si in conditiile prevazute de prezentul aticol 8, precum si de dispozitiile legale in vigoare.

 

ART. 9. INTRERUPEREA SAU SUSPENDAREA CAMPANIEI; MODIFICAREA CONDITIILOR.

9.1. Campania poate fi suspendata sau intrerupta de catre Organizator inainte de data finalizarii acesteia, numai cu anuntarea prealabila a participantilor, prin afisare pe pagina sa de internet www.okcredit.ro. Anuntul se va face cu cel putin 1 zi lucratoate inainte ca suspendarea sau intreruperea sa se produca.

9.2. Motivele suspendarii sau intreruperii pot fi forta majora, incalcarea unei prevederi legale, sau imposibilitatea de continuare din motive independente de vointa Organizatorului.

9.3. Organizatorul are dreptul, oricand pe durata desfasuratii Campaniei, sa modifice conditiile de desfasurare a Campaniei, cu conditia publicarii Regulamentului oficial in forma modificata cu cel putin 1 zi lucratoare inainte ca modificarile sa devina operationale.

 

***